26 Kasım 2012 Pazartesi

Gerçek Hayata Dönüş...

Tanışma İsteme v.s. gibi merasimler bittiğine göre, prenses tacımı çıkartıp hayal baloncuğunu södürüyorum.
Gerçek hayata dönme zamanı artık. daha gerçekçi olup derslerimi vermem lazım.
***
Yarın hayırlısıyla başlıyorum inş ders Çalışmaya.
bu seneyide asamam.
Yoksa ömrü billah veremicem bu dersleri.
***
Tembellikte üstüme yok.
Lisede Ödev yapmasamda hiç bir dersi kaçırmayan ve notları eksiksiz olan takdirlik öğrencilerden biriydim.
üniversite ve iş aynı anda olunca herşey lisedeki gibi gitmiyo tabi.
Daha bi özen göstermek lazım,planlı çalışıp planlı yaşamak gerekiyo.

Nerde bende  o yürek.
Heves ediyorum başlıyorum 2 ünüte sonra tırtt.
her sınav sonrası kendime, "İşde bu kadar kolay sorulara çalışmassan böle bakarsın böm böm" diye söylenip duruyorum.


Dersler beni bekler..
Sabah erken kalkıp çalışmam lazım.

***

 Herkese İyi Geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder