26 Kasım 2012 Pazartesi

Onlar İstedi Babam Verdi :)

Evetttttttttttt,
 Her genç kız gibi benimde hayalim olan evliliğin ilk adımını atmış bulunuyorum. 
Öyle güzel bir heyecanmış ki, hani derler ya tatlı heyacanlar bunlar diye gerçekten de öle.

hazırlıklarımı yaptım, saçımı başımı yaptırdım, makyajım kıyafetim herşeyim hazırdı veeee damat adayımız geldi.
Elinde Çiçek ve Çikolata.


Çiçekler  ve çikolata için tekrar teşekkür ediyorum. Çikolatanın tadı nefis, Kıyamadım canımmm Eve gelenlere de veremem ben o çikolatayı.

Herkes sanki Alelade oturmaya gelmiş gibi, havadan sudan,ağız sağlığı, tesisat ,av derken zaman geçti. ve isteme geldi çattı. tabi ben kahveleri yapıyorum bir yandan da dinliyorum içeriyi.
Bi heycan bi heycan, elim ayağım birbirinde.
Neyseki şükürler olsun yüzüm kara çıkmadı.
bol köpüklü kahveyle isteme merasimi gerçekleşti.



vee onlar istedi babam verdi.
4 yıl gibi bi beraberliğimiz vardı zaten.
Kaç yıldır flört ediyo olursan ol.
İsteme merasiminde kalbim ağzımdaydı sanki.
Kapının arkasında dinlerken sevgili eltim saçımı görmüş.
iyi ki daha fazla kimse gömedi rezil olurdum.

Şimdi surada nişan var.

Nişan hazırlıkları içinde bi post yapacağım. 
İnşallah ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder