16 Kasım 2012 Cuma

TEDİ Aşkı..


Geçenlerde Ünv. harcımı yatırmak için bankaya gittim. tam 45 dakka sıra bekledim. Benim önümde tam 7 kişi kalmıştı ki çok olağandır, bankada sistem çöktü.

En az 20 dakika daha beklemem gerekti ki bu çok sıkıcıydı. Aklımda tilkiler dolaşmaya başladı. içimden yan taraftaki TEDİ mağazasına gitmem için bir ses beni uyarıyordu. hemen çıktım  TEDİ ye attım kendimi.
Gezdim gezdim. dakikalar hızlıca geçiyordu. Saate baktım sıra gelmek üzereydi. Önümdeki ilk çerezlikleri Aldım.

Onunlada kalmadım, tam 12 tane renk renk orta kayık tabaklar aldım. Şuanda her sabah içimden bir ses sürekli TEDİ TEDİ diye sayıklıyo. En yakın zamanda gidip kalan mutfak gereçlerimi de alıcam. herşey renk renkk tam benlik harikaaaa.

Herkese tavsiye ederim, mükemmel şeyler var. Aldığım çerezlikler ve renkli tabaklar burada.

                                                                   Çerezliklerim


Orta Kayık Tabaklar

Çeyizciklerimi renk renk alıcam, cıvıl cıvıl olucak, bahar gelicek evime...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder